Blue Bridge ville slet ikke eksistere uden vores mange fantastiske frivillige, der år efter år er med til at gøre Blue Bridge visionerne til virkelighed. TAK !
...og få mulighed for at købe en billet
Blue Bridge Festival afholdes den 16. august 2025 i Bjert – og vi er glade og taknemmelige for den store opbakning fra vores mange frivillige.
Alle pladser som frivillig er pt. optaget, men du har mulighed for at skrive dig på vores venteliste. Skulle der blive ledige pladser, kontakter vi personer fra ventelisten løbende. Du kan forvente endeligt svar senest 1. juli 2025, om du har fået en frivilligplads. Vi arbejder efter først-til-mølle-princippet.
Som frivillig får du mulighed for at:
- Hjælpe i ca. 2 timer
- Vælge dag:lørdag eller søndag
- Købe en billig frivilligbillet samt billetter til dine børn (0–17 år)
Der er i øjeblikket ikke brug for flere frivillige til Blue Bridge 2025. Men hvis behovet skulle opstå, så har du mulighed for at skriver dig på ventelisten. Du får besked seneste 1.juli om du har fået en plads.
Skriv dig på ventelisteNår du er optaget som frivillig, får du tilsendt et link til vores billetsystem.
Vi fordeler vagter uden individuel koordinering, grundet det store antal frivillige.
Hvis du ikke kan acceptere din tildelte vagt, og vi ikke kan finde en løsning, refunderer vi din billet (inkl. børnebilletter).
Der kan kun købes én frivilligbillet pr. frivillig.
Frivillig voksen (18+ år): 200 kr
Frivillig ung (15–25 år): 100 kr
Voksen (18+): 300 kr
Barn/ung (4–25 år): 150 kr
Baby (0–3 år): Gratis (men skal stadig bookes)
Har du spørgsmål? Kontakt vores frivillig-ansvarlige på frivillig@bluebridge.dk
Festivalorganisationen er inddelt i ca. 14 crews, som hver har en formand/sherif.
I de forskellige udvalg og crews er der i alt ca 50 personer, som er med til at organisere og drive Blue Bridge.
I selve Blue Bridge festival-weekenden er der ca. 400 frivillige i gang.